Jag ska sluta nu. Och sedan börja om på nytt.

Jag hatar mitt liv. Äckliga förpestiga stad. Utan jobb. Ruttna dalarna och allt det för med sig. Jag skyller allt på dig dalarna. Det är ditt fel.
Jag vill resa. Jag vill se allt. Amsterdam, paris, london. Jag vill åka segelbåt runt hela jordklotet. Jag vill köra bil igenom hela USA. Jag vill bo i tält i Afrika.
Jag ser alla runt mig bara fara jorden runt medan jag sitter här. Blir blekare och blekare och fetare och fetare, och bara förpestar min egen vardag med att leta efter allt dåligt.

Jag går definitivt på halvfart.
Jag ska sluta köpa godis och kläder. Jag har det jag behöver och mer finns inte. jag ska spendera skiten på att resa. Även fast jag kanske inte ens åker utanför sverige. Men jag ska ha provat allt.

Jag tänker göra det även fast jag måste göra det själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0