killen i matrixkappan som klagar på att det är folktomt.

jaaaaaaaaaa. Måndag åter igen, waste att ens påpeka det då antagligen alla på hela planeten jorden är medvetna om det. Men  jag kallar det för att ordbajsa - det man skriver då man absolut inte har något annat att skriva. Ja.

Sophie jag har svårt att sluta le, det är så underbart att det kanske bara är du som kontinuerligt är inne här och läser min lilla blogg som jag behöver för att komma ihåg vad jag gjort och för att inte glömma bort minnen. Så sophie - du håller mitt lilla hjärta vid liv. haha

Kommentarer
Postat av: hon som läser din blogg varje dag.

du är fin. det är seglarkillen med, lös!

2010-02-08 @ 16:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0