BROOOOOR!!

Åååh... jag trodde faktiskt inte att jag skulle sakna min bror så mycket som jag gjorde. Min stora bror som tar studenten nästa vecka drog till alanya and partied his fuckin head off! fick höra allt om allt och en stolt syster fick en parfym. Brun var han också!

Veckan har hittils varit fin. Ändrade planer blev det för mig och mikaela då vi bestämde oss för att dra hem till pappa i säter med alla brudar ist för att festa på gymnasiefesten i tisdags. Nej nej, vi tog vara på det jävla fina vädret ist!
Ananasdrink skickades runt, bruna blev vi, takhänget var en självklarhet på kvällen och då alla slocknar kl 2 känner jag att jag är nöjd.

Saga gjorde jävligt goda muffins, oh - my - freaking - fuckin - good..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0