Just because she likes the same bizzaro crap you do doesn't mean she's your soul mate.


suck.

Jag kan börja med att säga att gårdagen var lyckad. Delvis. Varför kommer jag till. Natalie gjorde kvällen lite lyckligare iallfall.
Under hela kvällen så härjar jag och amanda runt och träffar människor, skrattar och sjunger.

Chockerande att det faktiskt var fullt  i liljekvistaparken med tanke på vädret.

Iallafall. Åter till det pessimistiska.

Jag visste exakt vad som skulle hända när jag fick reda på att jag antagligen skulle träffa killen i fin fluga under kvällen. Det skulle sluta i totalt mindchaos.
Och vad jag och amanda gör är att träffa på honom. Vi pratar och jag som vanligt pladdrar på om konstiga saker och killen verkar ju inte annat än ointresserad och att han verkar tycka att jag är korkad, så som jag håller på.

Det känns bara så fel att man ska behöva träffas för första gången när man har runda fötter, det är ju då man beter sig så jävla konstigt. Speciellt jag.


ångest.

Kommentarer
Postat av: amanda

vännen, du är värd glittrande bruna ögon som inte hålls tillbaks av en rädsla.

2010-06-12 @ 16:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0