Allt för ett jävla band.

Glasvegas; Glasvegas dimper ner snart också.




JAG GRÅTER.
kollabara! helt jävla sinnessjukt.



Jag är så jävla arg! igår.. igår var det meningen att jag skulle vara i Brighton! men nej då! Nej för biljetterna fick för dig helt plötsligt att bli SÅ JÄVLA DYRA, bara  över en jävla natt så alla planer bara .. tjoff!

det är fan inte meningen att jag ska se 30 seconds to mars live.

helvete.




får se band of horses iallfall, och det är en bit på min att-se-mina-favoritband-live-lista.

a
nd for u arthur (haha)!
I am so angry, cuz i was supposed to be in Brighton Centre yesterday, but couldnt because suddenly the flyingtickets went superhigh over one night, and all this to see 30 seconds to mars live!

its not ment to be that i am going to see them live.
'

fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0