hur jag summerar mitt 17onde år i livet.

Jag har insett att min senaste kyss: var en ganska mysig en, men inte så speciell som man kanske önskar.
Jag har insett att: det inte finns någon som kan berätta för dig vad du ska göra, eller ge dig någon sorts frälsning. Allt måste du komma på själv, man måste bara vänta på att det ska hända.

Jag har lärt mig: att de som du har runt dig speglar dig själv.
Jag lyssnar på: indie, akustiskt och house.
Jag pratar: när jag har något att säga.
Jag tycker om: när man får tillbaka lika mycket som man ger.
Jag avskyr när folk: klagar utan att göra någonting åt det.
Min första bästavän: emma.
Bästa tiden i mitt liv var: all den tid jag spenderade med de jag tyckte bäst om.

Jag har missat: allt jag valt att inte göra.
Om jag fick en sak i hela världen: skulle det ta alldeles för lång tid att lista ut vad det skulle vara.
Jag är: en person vars känslor överstiger förståndet.

När jag borstar tänderna: kollar jag alltid om de blir vitare för varje gång.
När jag lagar mat: sölar jag oftast ner mer än jag städar. 
Jag tänder på: killar som har en passion och är engagerade i det som betyder något. 
Det sexigaste är: nydushade killar i nerhasad handduk. 
Jag är rädd för: att känna att jag inte levt tillräckligt.

Den värsta känslan är: väntan på någonting osäkert.
Den bästa känslan är: att känna att någon faktiskt behöver en i sitt liv.
Jag är bäst på: att hitta på secondhandbutiker.
Jag är sämst på: att hantera mycket pengar.
Om jag var ett djur skulle jag vara: en myrdrottning.
Jag kommer nog alltid att vara: en person som har svårt att bestämma sig för vad jag vill.
Det finaste som finns är: tillgivenhet.
I sommar: fick jag mitt första seriösa jobb.
Sist jag verkligen grät var: så länge sen att det faktiskt oroar mig. 
Jag kan inte: gråta. Hur mycket jag än försöker. (Bortsett från när jag tittar på filmer)
När jag vill tänka: stänger jag in mig och lyssnar på piano.
Min mobiltelefon är: väldigt dålig.
När jag vaknar på morgonen: väntar jag tills det blir ljust innan jag kliver upp. 
Just nu tänker jag på: nästa fredag. 
Bebisar är: dryga, dreglande, skrikande små monster som har en tendens att charmera alla äldre och ha världens sötaste utseende, vilket gör att vi faller som käglor allihop. 
Idag har jag: sett filmer.
Ikväll ska jag: gå ner till min mamma och göra mig klar för morgondagen som innebär att jobba. 
Imorgon kommer jag: jobba.
Jag vill verkligen: att allt ont ska föra med sig något gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0