the best secondhandshopper in the entire fucking universe



Jag hatar att sluta tidigt. Varför? jo för att man har fan ingenting att göra hemma. Därför, tog jag och natalie en tur till röda korset. Jag måste säga jag har lite tur.
Hittade ett par asfeta kängor, svart mocka med guldiga detaljer samt ett par sjukt snygga enkla kängor till broder. hehehe värsta var nog då jag hittade ett par rayban på second hand i somras(Y)

men imöra då, bara för att vi hade så jävla kul förra onsdagen så glider vi in på klin imornkväll igen, äeh blir fint de

Kommentarer
Postat av: H

dansa dansa natten igenom på onsdagar.. tralala, jag älskar att vara ung. bakis på torsdagar. skönt att vara oförståndig!

2011-02-02 @ 02:13:10
URL: http://godmother.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0