maaaaaaaat,bira, kvinnor, weeeeeeeed

haha jag har ingen känsel i min vänstra lilltå? efter två dagar? dansar för hårt.

haft grymmaste helgen. fest fredag, härjar helvete, dansar helvete, får ont i fötterna men dansar som vanligt ändå, skiter i bussen hem och klämmer in sig i brors bil. åker hem.
lördag likadan om fan inte värre, R&B lirar kl ett, dansar helvete själv bland hundra två-meter-killar - ser taket?, svett, ramlar in i ett bråk, får ett slag i magen för att jag står i vägen(wtf?) lilla jag slår tillbaka på den stora killen och sticker (ehehehhehehe) skrattar, hamnar mellan fler två-meter-killar och krockar- får blåmärken, aj men helvete vad härj, skrattar och dansar värre än någonsin till Carli. åker hem.

whats up? vart är efterfesten brudar? detta måste förändras.
det är fan bara jag som vill på efterfest..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0