ive been tryin not to find every little meaning of my life.

Det var 20 dagar kvar och jag hade magkramper och magkatarr,
jag var sönderstressad och otrevlig,
jag var nära till tårar jämt och hade ingen koll på någonting.


Idag är det tre dagar sedan vi tog studenten och jag kunde inte bli annat än nöjd med min studentkväll.
Champangefrukost på Broken Dreams med äcklig Viña Maipo, fotografering, frukost i skolan med ett bokstipendium och betyg, spring i aulan, rektorstalet och ännu ett stipendium- denna gången 750kr,  en alldeles för lång väntan och sedan utspringet, åker vagn och skriker mig hes, full i bilen med mina föräldrar, hem och äta mat, systemkamera, åter till borlänge och förfest hos fanny, drar in till liljekvista och polisen tar mitt vin, blir asarg men super ännu mer ändå, blir asfull och ranglar in på S2, träffar martin, köper en vinflaska och smugglar ut, upp på metropoltaket, kastar confetti och skriker "i am a golden god" har en alldeles för mysig stund, ser solen går upp och röker, somnar, vaknar, skönaste bakishänget med parmaskinka och slaskig cider, hem.


Jag kan inte titta på en studentbild nu utan att få lite tårar i ögonen.


men det är värt det, även fast två veckor kändes som en sekund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0