your lies are like blue sky's

ja, nu ska jag väl summera helgen också.

eeh..

fredag hänger mikaela med hem, vi pratar ikapp om allt från himmel till jord och efter black swan somnar vi in på morgonen.
lördagen tar vi oss till kv och firar för en kommande sommar, kvällen blir inte riktigt som tänkt men nog blev det fint. Dansade med en trasig vad och sår i händerna, såg dig komma och gå, rökte för många cigaretter för halsen och då det var dags för hemfärd tog jag longboarden och mikaela cruisern mot torsång, gav upp tätt inpå söndagmorgonen, mer bestämt 03.27, på bron pga jobb dagen efter, tack och hej taxi taxi.
jobbsöndagen består av kaffesugna mc-bikers, fler trasiga kroppar och alldeles för många chailatte, kommer hem med en ännu mer trasig kropp, kan knappt röra mig pga träningsvärk i varenda muskel man kan tänka sig, går och lägger mig men spenderar natten med frossa.

dagen var ett läkarbesök pga en mage i uppror, en enkel skoldag, tatueringstid och litervis med te.
väntar på o.c nu och längtar till nästa tekopp, den här är lite kall nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0